Dom w akebiach dziennik budowy

Dom w akebiach dziennik budowy.

Po wielu roznych dziwnych pomyslac i zniecheceniumwpadlismy na genialny pomysl budowy wlasnego domku. A zaczelo sie po prostu od tego ze moze kupimy sobie mieszkanie. Burzliwa narada rodzinna zakielkowala pomysl po co mieszkanie moze lepiej maly domek. Ten pomysl chwycil i zaczelo sie ogladanie domkow na sprzedaz i tutaj zaczela sie masakra bo ten fajny ale ma wejscie z garazu do sypilani i 3 metry ziemi do okolo, ten od 12 lat nie zostal wykonczony, zabudowa szeregowa ma znowu trawnik na lezak i nic wiecej, tamten wymaga remontu kapitalnego a mial byc gotowy do zamieszkania. I tym sposobem zaczelismy sie powaznie zastanawiac nad budowa bo wiekszosc przekonywala ze lepiej zbudowac niz remontowac. Dlatego tez zdecydowalismy sie na budowe. Chcemy tutaj opisywac jak wygladala ta nasza budowa domku marzen . Zrobic taki elektroniczny dziennik budowy naszego domku gdzie bedzie nie tylko o etapach budowy ale i inne rzeczy ktore temu wszystkiemu towarzysza

1,416 total views, 1 views today

Ten wpis został opublikowany w kategorii Budowa i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

11 − eight =